Wednesday 28 September 2011

SHOPPING TIME!! *RABBIT CARRIER


Peoples out there must be known that my beloved rabbits semuanya agresif (especially Tyra). So penggunaan DIY *RABBIT CARRIER sudah tidak lagi sesuai. Jadi sayasukaarnab telah membelanjakan sedikit duit raya untuk membeli rabbit carrier yang lebih convenient, hehe. So this rabbit carrier is affordable dan dinasihatkan semua pemelihara arnab diluar sana, sila dapatkan sekurang-kurangnya 1 rabbit carrier ini untuk memudahkan anda travel anywhere with your beloved pet (terutamanya student macam aku, hehe). 

Setelah di analisis, berikut merupakan kelebihan menggunakan rabbit carrier ini :
a)     Mudah dibawa kemana-mana sahaja. 
Terdapat dalam 3 saiz berbeza. Pilihlah saiz yang bersesuaian

Juga boleh diletakkan dalam reusable bag 

b)     Boleh memuatkan 3-4 ekor arnab dalam keadaan yang selesa pada satu-satu masa. Hal ini menjimatkan ruang ketika melancong.
Ruang dalaman sederhana luas pastinya selesa untuk rabbits anda

c)    Mengelakkan kehilangan arnab (terutamanya yang ganas macam Tyra). Diperbuat daripada besi (pintu) dan plastik (body) yang kukuh.
pintu besi

binaan body plastik yang kukuh

d)     Mesra pengguna iaitu terdapat ruang bukaan untuk memasukkan makanan dan bekas makanan serta minuman plastik. Bekas minuman dan makanan yang telah tersedia boleh dimasukkan melalui ruang bukaan atas.
bekas makanan dan minuman tersedia

rupa bentuk bekas makanan dan minuman

Ruang bukaan atas yang boleh digunakan untuk memasukkan makanan mahupun membelai pets anda

Lantaran itu, segera dapatkannya di pet shop berhampiran anda. =)

**Ini bukanlah iklan komersial, tetapi sayasukaarnab ingin memupuk nilai kasih-sayang anda kepada arnab anda dengan memberikan keselesaan kepada diri pemilik dan juga arnab. Itu sahaja, selamat membeli-belah =)


2 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...