Saturday 17 September 2011

BERMAIN DI HALAMAN RUMAH



Hujung minggu bermakna yeay untuk aku dan juga hoorayyy untuk my beloved rabbits. Sebabnya pada hujung minggu begini (jika aku tak pergi mana-mana), aku akan bebaskan rabbits ni semua dihalaman rumah. Setidak-tidaknya dapatlah memberikan udara segar dan sedikit sinaran Matahari pada arnab-arnabku ini. Lihatlah gelagat Giorgio, Tyra dan Luna yang keriangan di halaman, macam tak cukup tanah berlari ke sana ke mari! =)


the only boy in the house, Giorgio Cavalli Marchese sentiasa pose baik punye di hadapan lensa kamera

Tyra Annabelle Marchesa tengah seronok menjamu selera

Giorgio dan Luna...teddy bear rabbit dan mini rex rabbit beramah mesra...

Lantaran Giorgio dan Tyra di letakkan dalam sangkar yang berlainan, maka apabila dilepaskan begini aku akan memberi ruang kepada Giorgio dan Tyra untuk bergembira bersama. Iyalah, dahulu duduk dalam sangkar yang sama, jadi mesti hubungan mereka erat. So leave it about Giorgio and Tyra, now focus on Luna Verushka Duchess.

Luna, dimana Luna...ohh disini rupanya...

berselera sungguh menjamu selera (fyi, among my beloved rabbits, Luna makan paling banyak dan spesis mini rex memang makan banyak) 

ehh, lari pula...pemalu yea..

ok, line clear...boleh keluar niy...

tidak...ada orang...

lari!!!

Begitulah gelagat Luna yang agak pemalu, apabila didekati berlari-lari ke sini sana, menyorok-nyorok entah dimana. Puas jugaklah aku berkejar-kejaran dengan Giorgio, Tyra dan Luna hari ni. Kalau setiap hari begini, kerus melidi aku dibuatnya, haha. Tapi, aku puas. Seronok terasa apabila dapat melihat arnab-arnab ini bergembira. Hanya individu yang memelihara arnab sahaja akan dapat mengenal erti kepuasan ini. Oleh itu, buat peminat arnab diluar sana yang masih belum memeliharanya, cubalah, pasti anda akan berpuas hati! 




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...