Monday 18 March 2013

ARNAB UNTUK DIPELIHARA, BUNNIES FOR ADOPTION



Anda merupakan pencinta arnab? Mempunyai komitmen yang tinggi untuk memelihara arnab dan berminat untuk memelihara arnab? Kini terdapat 2 ekor arnab yang sangat comel untuk dilepaskan sebagai haiwan peliharaan kepada tuan yang baru. Atas desakan beberapa faktor, penjaga kedua-dua ekor arnab ini ingin menyerahkan arnab tersebut kepada individu yang berminat untuk memeliharanya sebagai haiwan kesayangan. Arnab-arnab tersebut telah dijaga sebaiknya oleh tuan terdahulu dan telah dikasi atau dimandulkan. Lantaran kerana kedua-duanya telah dibesarkan bersama, maka individu yang berminat untuk mengambil arnab-arnab ini sebagai haiwan kesayangan haruslah mengadopt kedua-duanya sekali. 

Berikut merupakan iklan arnab untuk adoption tersebut http://truluvrabbitry.com/2013/03/18/changing-for-the-better/. Jadi jika anda berminat untuk melihat gambar-gambar terbaru bakal arnab yang ingin diadopt, bolehlah layari link tersebut.

Jikalau pencinta arnab diluar sana berminat untuk mengadopt arnab-arnab tersebut, anda bolehlah berhubung terus ke email furrybutts@hotmail.com. Ingin saya ingatkan sekali lagi, pastikan anda telah bersedia untuk memelihara arnab yang ingin diadopt sebaiknya.

Selamat memelihara arnab =)






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...