Thursday 4 April 2013

PENDAFTARAN BUNNY’S JOURNAL ROAD TOUR SHOW VOLUME 3 2013



Bunny’s Journal Road Tour Show (BJRTS) kali ke-3 untuk tahun ini akan diadakan kembali. Ayuh sertainya sekarang! Buat pencinta arnab, ini adalah peluang anda untuk beramah-mesra sesama pencinta arnab dan jangan lupa untuk ajak ahli keluarga, saudara-mara dan rakan taulan untuk berlibur memeriahkan aktiviti gathering tersebut. Kali ini bertempat di Taman Tasik Permaisuri, Cheras Kuala Lumpur, BJRTS menganjurkan pelbagai aktiviti, pertandingan dan juga pelbagai hadiah menarik untuk dimenangi. Cuba lihat gambar dibawah untuk maklumat lanjut:

lokasi gathering Bunny's Journal Road Tour Show Volume 3 2013

info gathering, segala maklumat lanjut boleh hubungi urusetia yang tercatit di bawah gambar

salah satu acara, fancy bunny show ataupun pertandingan pakaian arnab beragam

borang pendaftaran yang perlu dicetak dan diisi mengikut kategori yang ingin disertai dan dibawa pada hari gathering berlangsung, jimat masa pendaftaran kelak


Haaa, menarik bukan? Jadi tunggu apa lagi, silalah hubungi urusetia untuk maklumat lanjut dan juga pendaftaran. Anda masih belum terlambat, tarikh tutup pendaftaran adalah pada jam 8.00 malam hari Sabtu, 6 April 2013. Jangan lepaskan peluang ini, jika tiada aral melintang sayasukaarnab akan jumpa anda di sana. Selamat mendaftar =)




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...